Första parkett

(skrev detta i fredags men tjorvade m bloggen så den kommer här )

satt lilla mamma på idag när de krockade vid bilprovningen i Umeå , det gick okej vad jag förstår för de inblandade - inte kul m krock ! Jag lovar !

Har röjt färdigt i lilla K´s rum , det är som om en stormvind dragit fram och tagit med sig massa skräp och saker, det blir kanonbra, vi skulle bara ha tapetserat om...

Har även städat i resten av huset och tvättat kläder... skönt att ha det gjort ,de skulle bara få hoppa in i garderoben , vikna och strukna - nån som känner sig manad ??? Nähä trodde väl det !

Har fått min fina gungstol limmad i dag, så nu är frågan - vit eller svart ???

Fick lägga mig i solariet i dag - skönt, jag trotsar lite alla varningsillvrål ...

Har träffat lilla Clapton Gråhund i dag - vilken söt litenbjörn !!!

Nu ställer jag klockan på 05,20 för imorgon bitti bär det av... maken är nöjd som får sovmorgon till 06,15 Hehe det är inte ofta jag kliver upp före honom !!!

CYa

Kommentarer
Postat av: Linda

vit

2008-04-20 @ 10:35:12
URL: http://linda1979.blogg.se
Postat av: Maria

Lilla Clapton Gråhund, var det han som var liten och fyrkantig... precis som en boll??? Haha...

2008-04-20 @ 20:31:13
URL: http://mejan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0