Bebisar o gruff och annat skitsnack

var det så det var inte så speciellt ovanligt skvaller ... det tråkiga verkar ju vara att på Skolorna har vissa ingen respekt för lärare!!!
Det roliga var väl då att det kommer fler elever under året ... d v s det föds bebisar !!!

Sen har jag nog bestämt mig för vilken tattoo jag ska ha på vristen nämligen denna




En Stjärna efter mycket velande fram och tillbaka
Vi åker ju nästa vecka på fredag till Lule så det är bäst att man vet vad man vill snart ...

Vi har en räv som smyger runt vårt hus...sonen är uppe och kollar varje natt om han ska få se den...
Men den smög faktiskt förbi redan 21,30 i söndagskväll... då såg han den och skrek så han höll på väcka hela huset !
Det finns Gordon Setter valpar ute på blocket ! Det ni ! Önska !
Nu ska jag ta mig ut och röra på mig- det blir alldeles för sällan nu !



Kommentarer
Postat av: Linda

Respekten ja, jo jag vet vad som hänt. Förjävligt. Respekten (mot ALLA, ine bara lärare utan mo kompisar, saker och allt möjligt) har försvunnit verkar det som. Trist trist trist.

Kul med bebisar!

=)

Postat av: vicky

Fin tatuering=)Blir avis.Vill oxå tatuera mig.

2008-04-08 @ 16:12:19
URL: http://viktoriabergstroms.blogg.se
Postat av: Linda

Du är förståndig som planerar vad du ska tatuera!Det fanns inte tid till eftertanke då det var dags för mig.. jag klev bara in, pekade.. och ja, så blev det! Men jag har inte ångrat en sekund... och det var 2000, eller 2001? Kommer inte ihåg. Go girl!

Postat av: Anna

Vad är väl en GS-valp mot en POINTER!!!??

2008-04-09 @ 07:53:07
URL: http://www.linjalen.com/annasblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0