Att vara eller inte vara

Svensk mästare i Volleyboll....Svågerns brorsa pappan till barnet som döptes på påsken, min gamla vollebollpartner har som hjälptränare blivit svensk mästare ... han vimlar förbi i slutsekundrarna m guldhatt och blå tröja ! ( för er som är intresserade )

http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=1115106


Tatuering eller inte, ja det kan diskuteras i det oändliga , jag har gjort det och ska göra det igen, jag är tillräckligt gammal att veta vad jag gör, jag har ett motiv som för mig är det viktigaste på jorden och på fredag smäller jag till
igen men den jag har nu ska ni få se, jag tror att jag lovat det nån gång förut men nu kommer den..... håll i er ........


,image284

Nu blir det te i soffan m maken , har förökt börja m lillstrumpans rum men vi har haft främmande i kväll, lite har jag hunnit, får fortsätta i morgon !




Kommentarer
Postat av: ÅM

Vilken fin tatuering!

2008-04-17 @ 14:00:54
URL: http://www.ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0