sparande

diskuteras det mycket nu i alla fikarum och stugor ... mycket finns att säga och jag har också åsikter men tänker inte redogöra för dem här, men det jag tror är att ingen av oss som har barn från förskola till gymnasium kommer att kunna gå omärkta ur det här, visst tror jag det kommer att märkas , jag hoppas bara att det blir till barnens bästa... men det är nog svårt !De är så många på så olika ställen och med så olika behov !

Satte mig och vek ren tvätt i kväll och jag fattar inte - det verkar vara fel på vår tvättstuga, någonstans där inne ( den är inte stor ) så MÅSTE det ligga en hög med omaka sockor ! Den andra högen med omaka sockor ligger på min hylla !
Jag blir så frustrerad över detta fenomen !

Äsch så farligt är det ju inte, men frustrerande !
Än mer frustrerande är det att jag inte vann NÅT på lotteriet i kväll !
Nya försök nästa gång !
Då kan du hänga på Hera !
Följde med Okke på jägarexamen i kväll ! Över 30 st som ska bli jägare (eller?)
Hoppas bara han fixar detta ! Mycket att läsa in är det !
Lite bilder från gångna helgen !
 Lilla A och Stora O vid älgen som skjöts på ståndskall efter Salsa !

 Inte lätt att fota alla tre på pass ( vi ska vara med i en tävling hoppas detta räknas !)



Sen en liten undran ............................... Kommer vi någonsin att få veta vad som hände med Madeleine ?
Vad tror ni ?

C Ya

Kommentarer
Postat av: Hera

Åh det låter kul... har dock inte kommit igång med det där att dricka än...kan man inte ha nåt annat...strumplotteri kanske ...ha ha ha

2007-09-25 @ 22:34:55
URL: http://hera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0