oväntat besök

fick vi på jobbet i dag !
image49

Men så otroligt snyggt ekipage är det inte ofta som kommer !

Sen på eftermiddagen grät jag en skvätt och ringde till ola och sa att "nu ##%%¤¤"" är det bara så att nu är det min tur att jaga hädanefter , varje ledig stund "
Jag var nämligen så avundsjuk men samtidigt glad för mina jaktkamrater hade världens superjakt i dag m flera älgar och björnkontakter och sluligen så föll han image50

En lurvig fin nalle brum ! (inte jordens snyggaste kort men )

På fredag tänkte jag vara med men .....
nu är jag rosslig i halsen igen .....
den som lever får se ...
Sköt om er kära bloggläsare !

Kommentarer
Postat av: Hera

Wow, till båda. Både hästbesöket och björnen!
Hade tänkt skriva något fyndigt om att vanligen har ni väl ekipage med fler hästkrafter i men...Nåväl, sköt stora O björnen?
Vem det än var, grattis!!! Jag hoppas verkligen att din förkylning ger med sig!
/Hera

2007-09-05 @ 21:48:39
URL: http://hera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0