ooops

skulle förstås inte sagt att det inte var ngra katastrofer i går...
En helikopterolycka var det ... visste jag ju men det var ju långt bort , berörde inte mig... gör det fortfarande inte , men killen från lycksele som var med , var lika gammal (ung ) som  mig och gick på Tannbergs när jag gick där..
Genast kom det närmare ... tänker förstås på killarna och deras familjer...
Ibland är världen så fruktansvärt liten ...
Och många gånger så är man så kort i tanken när det gäller vissa tråkigheter att det första man tänker är ; "vilken tur att det inte var ..."
Men sen brukar tankar på omständigheter och anhöriga komma...

Ja ja ikväll hoppas jag ta mig på Pump får se om det lyckas Mannen for ut m vänner f att leta ripa på fjället ! Spännande !
Tråkigare låter det m Hunden vi var ute och jagade fågel m som kanske måste operera bort en tå! för att hon har ingen släpp?sena eller vad det nu var...
Ja ja det finns alla sjukdomar ...
C Ya

Kommentarer
Postat av: malin

hemskt när sånt där händer.

2007-09-12 @ 17:34:54
URL: http://mmalinas.blogg.se
Postat av: Monica

Vem av dom var från Lycksele?? Tyckte att jag kände igen alla men dom brukar ju vara här på jobbet..

2007-09-13 @ 14:44:38
Postat av: Stannapanna

Det var Patrik Eriksson !

2007-09-13 @ 15:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0