Musikskola

har börjat Abbe var där i dag ! I morgon är det Alma´s tur ! Få se om det blir bra ???
Musikläraren ( Jättebra fröken) ringde och sa att de kör i gång fler grupper nu så om jag visste någon som ville vara med så var det info i morgon kväll på musikskolan kl 18,30

Lunchade m vänner i dag ! Mysigt  ( för oss som var där ) nån fick åka på sjukan m sin son som stuckit stiftet från blyertspennan under nageln AJ AJ AJ !!!

Kursen ? Jo då okej men man inser hur lite man kan om " lagstadgade arbetsförsäkringar " och svenskt näringsliv och ... men men man lär sig väl eftersom ...
Shopping ? Jajamensan självklart men det var snabba ryck ... måste ta mig till lilla mammsen och tillfredställa behovet så småningom ...
Vi hade mysigt i a f åt ute och la oss på soffan och såg tv...

Färden hem hade jag hjärtat i halsgropen för i Blåviksjön började bränslelampan lysa ... jag fick inte tanka nånstans på vägen hem heller , vi har ju en hel mack full med soppa , men den var ju inte där jag var !!!
Men jag klarade mig ...
Nu ska jag skjutsa yngre sonen t hockeyplanen för att sen gå på fiket och ha planeringsmöte f ett disco som klass 2 ska ha!
Åver änd aut !


Kommentarer
Postat av: Hera

Det skulle vart nåt, att du fick soppatorsk! :-)

2007-09-19 @ 20:17:16
URL: http://www.hera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0