Jmc

musikskolan heter så , det gick kanonbra idag för lilla fyraåringen som inte alls var med på alla noter (ha ha ) i våras ! Hon har längtat och ville verkligen i dag, så det gick bra och var kul de klinkar lite på pianot, sjunger och gör lite rörelser till musik ! Nu pratades det om en Umeresa f att visa upp musikskoleaktiviteterna för nån från Japan ?! som ville komma och se vad de lär sig ...

I morgon ska hon i alla fall upp kl 05,15 sharp då ska hon följa med mig och sitta på pass ..... hur nu det ska gå ??? I fjol gick det bra då sov hon mesta tiden ... men vi får väl se ? Hoppas bara på skapligt väder.
Ola tyckte jag skulle ta med mig och sätta upp partytältet ! Ha ha ha hur många älgar skulle komma då ???
Nej presenning blir det nog ...

Spinnade i kväll och det gick skapligt med mina gamla luftrör ... skönt !

Nu ringde polisen .. lite fundersam blir man ,vad som hänt ,  men det var en älgkalv som var påkörd efter sorselevägen ... Stackarn !
Anmälde äldsta sonen 11 år till jägarexxamen i dag ... få se hur det funkar ... han vill och det är ju första steget han skulle till och med hoppa över vissa hockeyträningar för kursens skull - då vill han !

Hmmm har ont i halsen igen ....¨

Ser väl om det blir nån update i möran om ja örk!
;-)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0