jaktpapperna

är borta gaaaa ni som är lite insatt vet att de är ganska bra att ha med sig på jakten .... jag vet att jag lagt dem nånstans men vart ... inte blir det bättre av att vi nästan flyttat upp till jaktkojan så de kan vara precis vart som helst...
Men jag har ju haft fram de för ngra dagar sedan så ...

Trevlig kväll i går med ett gäng glada bönor de flesta drack vin , vi fick god mat och jag var nykter ... skönt i dag i a fall - jag skulle ju köra upp till familjen i Sörle så jag var riktigt skötsam men det var nog de flesta innan jag åkte i a f - fast sen vet jag ju inte ...

hmm jag är lite misstänksam ... men men det visar sig så småningom om jag har rätt...

Nu ska jag fortsätta leta papperna !!!
Klar slut


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad är du misstänksam på??? Nyfiken... Lycka till i veckan, vi ses =)

2007-09-02 @ 18:27:05
URL: http://mejan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0