hmmmm

jo det blev putsade fönster i hela nedervåningen i kväll till slut ...
Maken är sjuk och ligger på soffan och sover ... huuuuua hoppas att det inte sprider sig ....
Stackarn !

Skön prommis m vännen min .... lite tjejsnack  har saknat det...
Lite skvaller och småprat så där ...

Lilla A´s kompis J har fått lillebror ! Kul ! Vill snusa ....

Skulle vilja vara ledig en vecka minst och röja här hemma ... kanske läsa lite ur L´s bibel ..... Ha ha ha skulle vilja ha en container på gården där jag bara fick hiva ut allt som jag vill bli av med ...
Kanske nån som kan hjälpa mig ...
Nej i säng nu ska väl upp och öppna på jobbet  i morgon för jag gissar mannen är inte i form för det .... C ya

Förresten kul att träffa S,V och T i dag ! Länge sen sist !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0