yippppie

Nu har O skjutit en älg m hjälp av " den-oduglige-som -fått-många-chanser" och vet ni vad nu får han nog någon till....
En skotträdd älghund är inte mycket att ha och nu är han tre år ... men nu har han skällt (inte direkt bra men ) en älg som nu ligger i backen ! Och han stannade kvar vid älgen sprang inte till bilen som tidigare ...Det finns hopp !!!
Skönt !

Nästa fråga ; ska man spara eller ska man kasta gamla LPskivor ??? Vi har inte ens en skivspelare som de går att spela på, men det bär mig emot att slänga dem som Mannen skulle vilja ....
Samma är det med en kartong m gamla böcker ... de är kvar efter mina föräldrar ... men jag har kastat/sålt de som jag absolut inte ville ha kvar så den där lådan.......
Även om böckerna ligger i källaren i en låda sååååå ..... ja jag vet inte Hur gör man ?
De får bli kvar tills vidare ....
Nån som behöver en fin spjälsäng i trä ????
Jag har en som mina tre har legat i och jag behöver den inte längre .....
Får nog snart bli en loppis ...

Nu är det James Blunt på Tv jag gillar faktiskt hans senaste oxå ....

James Blunt performing in February 2006

Kommentarer
Postat av: vicky

Åh va roligt!=)

2007-10-14 @ 10:56:20
URL: http://viktoriabergstroms.blogg.se
Postat av: Anna

Ja spara vs kasta är ju den stora frågan always. Fy jag hatar skräp men jag hatar att slänga också haha!

Gruvar inför flyttrensningen. Den är ju oundviklig men nödvändig!

2007-10-14 @ 11:42:34
URL: http://annaslya.blogg.se
Postat av: Anonym

Hörru du lp skivor kan nog vi titta på innan du slänger=) kram Mia (annars kan vi ju ta upp dem i stugan.)

2007-10-14 @ 15:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0