Vilken nostalgi

det blev i kväll ... med Mulle som ropade Hej Kollikokk i skogen !!!

Min tjej tyckte det var kanonroligt !!!
De fick leka med de snälla tjejerna , sen gick barnen ( med lika spända föräldrar ) ut i skogen och letade reda på Mulle som stod där och viftade med svansen !
image70

Nästan som Min barndoms Mulle ...
Jag har ju till och med träffat Gösta From som skrivit  och författat Mulleböckerna ,,,
"Skryt"  ( Hmmm gillas inte i somliga läger eller ???)
Jo jag hoppas det blir fortsättning men .... det utlovades ingen sån i a f ...
Mer Mullebilder                            här har barnen "bäddat " till Mulle m grönt och mjukt så Mulle ska sova !!
                               En kanonkväll Tack ni som fixade !!!

Tack för alla kommentarer det är lite lön för mödan elle vad jag ska säga när man skriver och får respons !

Kommentarer
Postat av: Hera

Gu vad spännande det måste ha varit!!! Jag har ju oxå träffat Mulle närjag var liten :)

2007-10-10 @ 23:19:21
URL: http://hera.blogg.se
Postat av: Evalotta Stenvall

Vilken grej det var ungarna pratade hela kvällen om den där med svansen,riktigt skoj.
Samt nostalgi för vi stora =)
kram kram

2007-10-11 @ 15:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0