vad är det med mig / oss

kvinnor ???
Är vi känsliga eller medlidsamma, har vi mer empati eller ???
Jag menar jag hann se ca 20 minuter i slutet på filmen Min bäste väns bröllop , och jag skrattar först, åt tjejen som slickar på isstatyn på det där stället ni vet  föreställande brudgummen.... jag skratar så jag gråter
 Men sen gråter jag för det är ju så sorgligt,  åh vad det rinner tårar ???!!!
Jag menar , jag gråter till filmer, till tidningar , dödsannonser/ runor för folk jag inte känner, musik , när jag läser böcker ...
Ja ofta - och än mer sen jag fick barnen tycker jag ... eller är det åldern ?
HMmm är jag ensam eller är vi fler ....
Hur som - jag gillar faktiskt Julia Roberts 
                                                                                   
                                     Filmaffisch Min bäste väns bröllop

Kommentarer
Postat av: Anna

hormoner Anna =)

2007-10-19 @ 23:29:50
URL: http://annaslya.blogg.se
Postat av: Anonym

ja kan också grina väldigt mycket när det e film då måste ju du vara ganska barn aktig då haha;)

2007-10-20 @ 11:55:12
Postat av: systerdotern

ja kan också grina väldigt mycket när det e film då måste ju du vara ganska barn aktig då haha;)

2007-10-20 @ 11:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0