skulle egentligen

ha börjat plocka ihop grejer f att åka t Sörlidbäcken ....
Men jag känner inte för det !
Åker nog upp och käkar och åker hem sen ...
Tror jag ...
Om inte nån har nåt annat bra förslag !
Vi ser väl----
Nu ska jag börja plocka ........................................................................................................................................................................................

.........................................................................................tror jag


Knapp eller blixtlås

 

Skräddaren till kunden:
- Det är klart att ni ska ha knappar och inte blixtlås i gylfen på era skidbyxor. Jag har blixtlås i min jacka och har fått slipsen avsliten flera gånger.


Kommentarer
Postat av: Magdalena

ett litet sent inlägg, men visst kan man returnera det man beställer via lindex...eller har jag missat...var det inte lindex du surrade om???
jag hade nämligen tänkt beställa därifrån och blev så fundersam då du nämde att man inte kunde returnera, men visst kan man det.
långt och svamligt :-D

2007-10-13 @ 15:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0