puls fick vi här

för en stund sen -  när vi tog en snattare - odramatiskt egentligen. Hoppas han fick sig en minnesbeta i a f
14-15 år tog en snusdosa och sprang - ner till nästa mack ca 500 m ... där satt kompisarna m varsin dosa oxå ... när maken kom dit så blev han nog lite byxis och lämnade tillbakas dosan
Ska ringa föräldrarna sen, för polisen blandar vi inte in i dag ... men nästa gång ....
För visst vill man som förälder veta vad barnen gör ... även negativa saker ... men jag vet av erfarenhet att alla inte tycker som jag, att man gärna håller sina barn om ryggen och säger  "mitt barn skulle då aldrig "
Men om nåt skulle hända vill då jag veta stort som smått ...


Kommentarer
Postat av: Maria

Absolut!

2007-10-15 @ 14:13:45
URL: http://mejan.blogg.se
Postat av: vicky

ja visst det går ju inte alltid men det är tänkvärt=)

2007-10-15 @ 15:06:37
URL: http://viktoriabergstroms.blogg.se
Postat av: Maria igen =)

En bra erfarenhet vaddå??? Att dricka kaffe på macken eller gå med omaka sockar en dag??? *haha*

2007-10-15 @ 18:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0