oooops

jag gjorde en O i dag - satt på toan strax innan barngympan , det ringer och - jag svarar -innan jag ens ser vem det är , och vet ni vad ! ?
Idag var det min turdag det var PEJ som ringde !
Det var ju jätteskoj,  men vad som inte var skoj -  han hör vart jag är , skrattar lite "befinner du dig i badrummet eller? he he he " " kanske jag ringer och stör "
Ha ha ha O gör det ofta på jobbet går på toan - och svarar när det ringer - jag avskyr det ! Folk hör precis vad han håller på med ! ( nästan i a f )
Men ja ja det bjuder jag på - om nu alla vill och kan så blir det nog av den 27 december ! Då skulle vi få komma  !
Mer info senare !

Lite nytt utseende på bloggen ! Håller på att plugga på det där , men ja ja det ger sig väl så småningom !

mellankillens öga -   - han ville att jag skulle fota pupillen sen sköterskan droppat två olika sorts droppar i ögat en bedövning och sen nåt som gör att pupillen blir stor och man ser suddigt ... hmmm låter lite psycho .... Men läkaren säger att det ser okej ut, han har högt tryck och de ska hålla koll ...


Och vet ni - var in på en av stans billigrappelaffärer och i v 44 har de plockat fram höga långa hyllor med 
                                                  image100
                                 
                           Jul - ja det närmar sig..... oh ve och fasa !


Kommentarer
Postat av: Maria

Tur ni har blivit så tjenis med varann, du å PEJ... har svårt å tro att nån inte skulle vilja åka!!!

2007-10-30 @ 16:04:17
URL: http://mejan.blogg.se
Postat av: Anna

Jo jag vet att halloween egentligen var igår,men jag skrev som jag skrev för att det marknadförs ju som halloween fest etc fast det är på allhelgona =)

2007-11-01 @ 14:48:49
URL: http://annaslya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0