Nu måste vi upp och städa Lilla As rum

för vars ska mormor sova annars ???

Bäst jag går och hjälper till ...
Fast nu ropade hon: mamma , det är lugnt det är snart städat !

Nu har ju vi lite olika måttstock på när det är städat och inte ....

Smink Isa jag har beställt smink för 500 spänn !!! Brukar inte .... men ....
använder inte mycket heller .... ,men .....
Ahhh vi får snart gå ut på fest så jag får använda lite ... måste bara få hem beställningen först !

Snart kommer mammsen shala la la la la !!!
36 år (oooops ;-) men lika mammasugen fortfarande !!!

Ulla är du hemma i helgen kan du väl komma över på kaffe ??? !!! ( tant hmmphh  hi hi )

ska snart utmana barnen i ... det vet de inte än men de har väntat sen i går !!!
Sa att vi skulle ha myskväll och att jag skulle utmana dem i nånting hemligt !

C ya



Kommentarer
Postat av: Maria

Ni kan få låna "med vilda gester" så får du utmana kidsen... Ni kan få låna Argbiggan med så blir det en riktig utmaning *haha* Puss å kram å hälsa mamsen =)

2007-10-05 @ 18:21:56
URL: http://mejan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0