lite smått o lite

gott var det i sändningen från smink.nu - dock inte allt jag beställt men det som kom verkar bra
 Eyeliner Twist-up  Eyeliner Twist-up i brun Kanon  när man inte behöver hålla på m att vässa tycker jag verkar helt okej...

Och den här
 i cherry ; Bys Megashine lipgloss den är kanon tycker jag

 Eye Shimmer Eye shimmer i koppar .... verkar oxå ganska bra ... måste ju bara prova !!!
Ja ja nån sminkmänniska blir jag väl aldrig men ibland är det lite roligt m såna här produkter också !

Åh så glömde jag hämta ut skorna från skopunkten i går så det måste ju bli idag !!!

Lite nostalgi     en bild från lilla tjejens ettårskalas
XXX            det är hon längst till höger i bild !

Och ett från alldeles nyss på JMC Music class lektionen
Duncan har fotat oss


Nu måste jag jobba en stund cs

Kom på att det inte var så klokt att ha med en badbild m småbarn ... så nu plockade jag bort den ni får en annan i stället ...
image69


SYSKONKÄRLEK !!!

Kommentarer
Postat av: VickyG

Så söta=)

2007-10-09 @ 17:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0