latardag

har det varit idag känner mig seg just nu av olika anledningar så där lite ...
jag vet inte ... ja- det är mycket nu om jag säger så...

I alla fall så läste jag ut en andra bok av Jo Nesbö (norsk författare ) Faktiskt riktigt bra ! Nu hoppar jag på en bok till.. Elisabeth George, har läst alla tidigar böcker av henne - om Kommisarie Lynley .

Har tvättat och snabbstädat bilen, vart på fiket m vänner, lagat god mat till familjen ( marinerad kycklingfile m vitlökssalami och västerbottensost och till småpotatisar som vi grillat i ugnen, samt rödlök och tomatsallad)  och ja nu sitter jag här, har testat lite bakgrundsbyte - jag är inte mycket klokare nu måste jag säga ! Hjälp mig snälla nån hur gör man !

Maken och de två äldre barnen har varit i älgskogen - en lyckad dag måste jag säga ...
                              båda hundarna var med även "den-oduglige-som-fått-många-chanser"
En 15-taggare var det storkillen var nöjd - han fick ju vara med ! Älgen hade varit lite ilsk , tuggat på tikens öra så hon är lite "luggsliten"
Sen hände nåt vi vet inte vad men "den-oduglige-som...." kom hem på tre ben , han hade stött in något på framsidan vid bogen så det är som ett sticksår där, han haltar och har ont så vi får v se vad som händer !
I morgon blir det vila - eller - storkillen har ju hockeyträningscup , men ingen älgjakt är det då tänkt.
Här kommer en bild på "Sara" Discjockey !                 
              

Kommentarer
Postat av: Anna

haha vilken snygging =) Hoppas du får känna dig piggelin snart!!

2007-10-28 @ 09:12:38
URL: http://annaslya.blogg.se
Postat av: Hera

http://bloggar.se/om/bloggdesign
Lite inspiration!

2007-10-28 @ 09:54:34
URL: http://hera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0