julartiklar och beställningar

börjar redan droppa in - man tycker ju att julen är inte förrän om 9 veckor - men det är ju så här i handeln ... Ingen vill vara sist 
Ahlgrens julslädar till exempel , jag menar vilken julstämning får man när man i oktober ska käka Ahlgrens julslädar ???
Nog gillar jag Ahlgrens Bilar ... det gör jag Men jag Älskar choklad , nästan i alla former och varianter...
Image

Ja ja idag är lite stressardag ... men jag ställer till det själv ...
Kvartssamtal f Spjuvern , Musikskola m Lilltjejen,  Spinningpass för mig själv och sen brukar jag vilja hinna städa inför helgen ...
Sen måste jag ju leta fram älgbössan, jaktradion och kniven då är jag välklädd för jakt påstår maken ...
Kanske jag följer med och går med hund i morgon - hoppas jag ... kan bli lite kallt att sitta på pass , men då får jag väl göra en riktigt eld
                                                     

Kommentarer
Postat av: Emma

Usch vad sugen på choklad jag blev av bilden, tror du lurade mig att ta en paus i pluggandet och en prommis på Kiosken! :)

2007-10-18 @ 14:33:49
URL: http://peersson.blogg.se
Postat av: Lina

Det är väl ingen bok jag kan rekommendera direkt, men läs den du och så får jag höra vad du tycker. Det är alltid kul att höra andras åsikter! Har läst några av hennes andra böcker och de har varit bra, så jag trodde att denna också skulle vara det..

2007-10-18 @ 19:34:26
URL: http://anill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0