Hallå !!!

1
Vad roligt att ni hittar hit ända från Norrköping ! Det är ju så länge sen vi såg er men vi hör talas om er också !
Kul att ni läser lite blogg ;-))
2
Ulf JAg hittade er sida ! Kanonfin ! Duktiga ni är men det är ju så hemligt allt !
Roligt !
3
HAlloweendiscot ; Succe skulle jag vilja säga , säkerligen trötta ungar i natt ! Discodans och godis och läsk ! Allt som hör till !
Fick ha alla tre barnen där. en som hörde till arrangörerna , en som var inhyrd som discjockey (Utklädd till "Sara ")
Och så lilla tjejen som var på sitt första disco 4 år gammal ...
JAg sa ; jag tycker du ska sitta hos pappa en stund för du är egentligen för liten för att vara på discot! MAn ska vara 6 år !
Hon svarade " Neeej ... Jag går och dansar på dansgolvet mamma så vet du vart jag är "
Ha ha vad säger man !

Jo sen , jag tycker ni ska läsa detta ... bra skrivet tyckte jag !
http://www.branstrom.se/blogg/?p=11

Over änd out !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0