EFTERLYSNING

har någon sett min kaffekompis....?????

Hon brukade dyka upp vid fikat nån gång mellan 9 och 10 .... Ibland dröjde det ända till lunch ...
Vi kallade henne Mejan
Liten och försiktig.... Kom och satt i fikarummet, tiggde en kopp kaffe - ibland två ....
Det är klart hon fick det , hon var ju ändå ett litet sällskap !
Men nu är hon borta !???
Jag har inte sett henne på nästan tre veckor , nån tror att hon strukit förbi men ingen vet säkert ...
Jag saknar henne !
Om ni ser henne eller hör av henne ( hon låter lite ibland lite njaaaamande så där ) så kan ni väl visa henne vägen till oss på Macken !
Det som gör mig lite ledsen är att jag inte kommer att jobba mina vanliga tider nästa vecka av olika anledningar så om hon kommer så kanske jag missar henne , men jag ska ställa fram en kaffekopp så hon känner sig välkommen i a f !

Kommentarer
Postat av: Maria

Liten å försiktig!!! *asg* Jo, tjena! Saknar er med...

2007-10-26 @ 14:16:36
Postat av: Hera

Det tänkte jag med :) försiktig he he, inte riktigt min bild av mejan... men det var väl med ironi antar jag :)

2007-10-26 @ 14:52:30
URL: http://hera.blogg.se
Postat av: yomagic

Jo jag såg henne gåendes på väg åt rätt håll, men det är klart vägen har många avstickare Jag tycker inte hon såg inte vilsen ut. Jag tror hon har hittat hem!:)

2007-10-26 @ 15:56:49
URL: http://yomagic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0