det är så skönt

med alla uppmuntrande ord som jag fått , känner mig okej nu rätt skönt bara att skriva av sig ibland , den /de här människorna stör mig ibland , oftast kan jag stänga av .... men sometimes you know ...

Nog om det !

Alla är så duktiga och bloggar om mode och snygga kläder , jag är skitkass på sånt där...
Tror att det lite beror på den förändring jag genomgått, jag har svårt att hitta stilen så att säga Det som jag tycker är snyggt på andra sitter kanske inteså snyggt på mig .. men jag lär mig !
Det jag definitivt önskar mig som jag vet ...
Är en sån här

REA! Haglöfs Barrier Q jacket

Men den är ju lite dyr då ...

Sen hittade jag skor på skopunkten som inte heller var så ...helt fel...

Åhh det finns väl massor man skulle vilja ha men ...
Det är ju sååå snyggt med klack på skorna lite högre så där , det är bara det jag ser ju ut som en skitnödig Anka om jag ska gå i högre klackar , måste äl träna på det - nån gång !
I morgon kanske- nej då ska jag ju m ALmis t tandläkaren och sen på eftermiddagen drar vi t LSE för att se teater m Mamma Mu !
Spännande eller hur !

Kommentarer
Postat av: Maria

Den är ju på REA... =) Längtar till mamma mu...

2007-10-01 @ 22:54:07
URL: http://mejan.blogg.se
Postat av: Anna

Jag skrattar på mig. SKITNÖDIG anka. Haha då är det så man ser ut, för jag känne rigen fenomenet. Jag har suttit och plöjt diverse frilufts kataloger för att hitta en jacka jag med. Den var skit fin. Sen måste jag säga att du är skitfin i det du har på dej!! Men det viktigaste är ju att man känner sig fin själv! Kram

2007-10-02 @ 08:01:41
URL: http://annaslya.blogg.se
Postat av: Camilla C

Måste bara säga snygg jacka.... jag har en likadan!!!Helt underbart skön är den, jag har använt min JÄMT sen jag fick den. Det känns inte som man har någon jacka på sig. Ville bara tipsa om att den finns på rea på www.outnet.se om du vill komma undan lite billigare.Ha det bra Kram

2007-10-02 @ 08:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0