astma kan man få om man städar för

mycket - det stog i tidningen idag ! Tror att jag lider av den sjukdomen !
Så det tror vi på ! Ha ha ha skämt åsido ( det stod så i tidningen men ...)
Har städat lite i dag men jag kan nog inte skylla eventuell astma på det ..

Lilla A och kompisen E skulle gå ut i dag - satt här inne och hörde hur de skrek utöver sig på bron " Far, far ,bort " In kom de m andan i halsen " En ekorre och röjer på våran bro " sa Lilla A Jo mycket riktigt det var en korre och rev runt bland våra prylar på altanen ... men den "for bort bort " från våran bro förmodligen livrädd !!

Nu ska jag läsa slutet på Fladdermusmannen m Jo Nesbö - fakitskt riktigt bra !

Sen blir det spinning på gymet... Behöver det efter sockeröverdosen jag tagit i helgen !

Kommentarer
Postat av: Maria

Får införa eftermiddagskaffe nu då om jag ska hinna med att jobba åxå =)
Ses säkert i morron...

2007-10-14 @ 21:19:51
URL: http://mejan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0