Wiiiihaaaaa vi vann

jag var inte bara lite arg på maken som handlade lotter för massssssor med pengar i går kväll på Stensele älgfest

Men okej jag fick ju ändra mig för vi vann inte en gång inte två gånger men fyra vinster blev det ! Weiiii vad glad jag var åh vad vi skrattade !
Först ett grenuttag , sen en tupperwareskål, sen en julklapp till storebror så det nämner jag inte men det var jättefint , och sist men inte minst EN PELLETSPALL Ha hahahaha vad vi skrattade , den sålde vi till en blaikare , så där ska de få varmt !

En lång och härlig dag hade vi powerwalkade en sväng , badhus, där lilla A lärde sig simma utan simdyna , rätt över varmbassängen klarar hon sig , så nu ska vi dit och träna mera !
Sen ishallen med  barnen f att se A-lagsmatchen spännande värre , sen hem och plockade ihop prylar och kläder f älghippan!
Det var en trevlig fest med mycket god mat, och trevligt sällskap !
 en vinst   en till   en tredje   och här var det en 
                                                                                                                                                                   pelletspall till försäljning



image125

Slutligen jag och goda vännen !

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0