Nyfiken

Nyfiken kanske skulle vara mitt andra namn om man frågade somliga, men man får inget veta om man inte är lite nyfiken , sen har jag väl kanske (ibland) lärt mig med åren när det lämpar sig och inte...
Men jag tror jag anar vem *** **** ***** Hera ...

Har ont i min tumled så det gick inget bra att boxas i kväll...

Monika Eriksson lyser med sin frånvaro jag skulle kunna tänka mig att hon kanske heter nåt liknande , att Storkillen har skrivit lite tokigt - hört fel namn Men som sagt vi efterlyser någon som köpt en ljudbok i jultidningskatalogen .. En som vi tror heter Monika Eriksson...

Lilla tjejen HATAR formligen att gå på musikskolan just nu , hon vill inte dit ,vet inte hur jag ska motivera henne heller , vi kämpar väl ett tag till.

Hörde lite skvaller idag oxå , hmmmm inte så skoj alla gånger , många involverade , men men thats life...

Har städat på kontoret där jag jobbar , så skönt nu kan man andas utan att vara rädd att pärmarna ska trilla ner i skallen på mig !

Kommentarer
Postat av: Magdalena

jag är också nyfiken :-D å det finns inget värre än folk som säger att de hört skvaller och inte berättar vad ;-)

angående musikskolan så har vi upptäckt ett kul fenomen... Elias är kanonduktig han med, lär sig tydligen mycket av att delta när vi gör läxan här hemma, vilket såklart är jättekul :-)

2007-11-30 @ 07:59:59
Postat av: Mohanna

Ha ha jag har en till här i huset som läser bloggar -så får man ju inte göra ju, ja bli ju så nyfiken,säger han. Ja det är ju det som är blogg ju för tusan. Ha en bra dag.

2007-11-30 @ 09:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0