Mycket nu

har vart på minisemester i Övik, shoppat lös, sett hockey, ätit gott, bott på ett litet vandrarhem ute på vischan, fick frukost på golf cluben som Foppa brukar spela på , fiiiiiiint....
Och naturligtvis - paradisbadet !
Sen åkte vi den lilla omvägen förbi Umstan för att säga hej till lilla mamsen ...Fick middag och kaffe där sen drog vi hemåt , så i går kväll kl 22 ca var vi hemma -

Och dagen idag har gått åt till alla nödvändigheter ändå har jag inte hunnit allt, men lite jobb, tvätt och städning blev det i a f , och snart drar jag ner med vännen på boxing HAHA ska slå mig lite svettig har jag tänkt , (brukar inte vara så svårt ...)

Storkillen har ägnat morgonen åt barnvakteri samtidigt som han packade för i morgon drar han iväg t Lycksele på hockeycup.
Hela helgen ska de spela och se på hockey , så vi ska åka skytteltrafik mellan lappstockholm o storuman o se på hockey...
Så den hä lovveckan har varit och är rätt så intensiv...

           Detta inhandlades på teknikmagasinet .... nåt för unga grabbar eller ....? Deras pappor kanske ?

          hockey hockey hockey 

Och sist men inte minst                      Det var knökfullt med folk på badet ..... Lov ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0