Mormor Apelsin i Umeå

ska vi till alldeles strax. hon heter inte Apelsin men det sa storkillen när han var liten ... hon heter Ann-Katrin

Ska försöka njuta fast jag ( som att svära i kyrkan) skulle helst vara hemma ... Mycket nu ...

Lite julklappar kanske det blir i a f .

Monika - Vilken Patrik I ? Nån jag känner ?

Om ni vill ha beställa nåt från stan så bara ring ;-))

Har fixat lite med fikahörnan på macken - snyggt blev det !
Rödoch vitrutig duk och så har jag flyttat fikat ... Mums med gofika !

åver and out Twist and shout

Kommentarer
Postat av: Hera

Hälsa kusinen min! Och Gert!

2007-11-08 @ 13:09:47
URL: http://hera.blogg.se
Postat av: Monica

Du skulle ju å se Patrik Isaksson.... o jag var på hans 30årsfest. Så man är ju nästen lite kändis....

2007-11-08 @ 15:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0