Ibland känner man ....

sig så fruktansvärt ensam , fast jag har fullt med människor omkring mig - nu lämnar jag ut nånting om mig ska ni veta - så ensam i allt det stora , ensam om tankar och känslor och tyckande och frågande och önskande........

Fick en fråga i lördags på festen som löd så här .... " Har du någon som du kan berätta ALLT för ?"
Jag funderade inte alls utan svarade i stort sett på en gång att Nej det har jag inte .......
Missförstå mig inte nu - jag har någon/några underbart fina goa snälla omtänksamma vänner , som på sina olika sätt betyder oerhört mycket för mig och som visst kan få veta vissa delar av mina hemligheter men ingen jag kan berätta ALLT för ...
Vi hann inte prata färdigt om detta och jag skulle gärna vilja fortsätta diskussionen men det blir en annan gång, däremot har jag tänkt mycket på det här.
Jag håller det mesta för mig själv nu efter att ha gått på några nitar och lärt mig av mina misstag. Och det är väl tur att man lär av sina misstag...
Jag håller det för mig själv i alla fall ett tag för att känna efter vad jag kan och ska berätta, mycket för att inte belasta andra i min omgivning med mina "hemligheter".
Jag menar om jag har något som jag fått veta i förtroende så ska ju inte jag lägga det på någon annan och "hoppas" att de kan vara tyst bara för att jag behöver lasta av mig ....
Det här blev djupt och jag hoppas ni förstår vad jag menar och inte feltolkar det jag nu "lastar av " mig...

Sen blev jag lite fundersam... när godaste vännen A skulle vara borta över hela nyåret också förutom julen , det brukar ju vara vi som firar nyår ihop  jag håller m deras barn - det blir ingen rolig nyår om vi inte är tillsammans
Såååå vad ska vi nu hitta på till nyår .... ???
Vi måste väl skjuta raketer i a f ... eller ... är det bara att bränna pengar ??? Vad tycker ni om nyårsfyrverkeri ?
Fyrverkerier finns i många olika färger och effekter.    

Kommentarer
Postat av: Maria

Kram på dig

2007-11-20 @ 21:18:07
Postat av: Anna

Skickar en bamsekram!! Ja raketer har väl sina för och nackdelar =)

2007-11-20 @ 22:23:51
URL: http://annaslya.blogg.se
Postat av: Hera

Hmmm...för mig är du helt...normal...jag tror det är många med dig som inte kan berätta ALLT för någon annan...fast jag har/haft vänner som jag kan berätta nästan allt men inte 100%...min älskade M är mycket nära 100%...

Sedan beror det på vad det är, vissa saker är nog inte hälsosamma att bära på...

Vad ville jag säga? Jo, var rädd om dig!

Kramar
Hera

2007-11-20 @ 23:42:11
URL: http://hera.blogg.se
Postat av: LinjalenAnna

Nä, vissa saker BÖR man inte berätta - men så finns det väl saker man inte VILL berätta heller...

Nyårsraketer - kan med fördel ses på tv. Hundägare som
man är - får jag nog erkänna att jag är motståndare till dessa raketer. Valborg köper vi inte till.

2007-11-21 @ 07:50:04
Postat av: Linda

Hej! Om jag berättade ALLT för någon så skulle den personen nog tro att jag är djupt störd... =) Nämen, jag berättar inte ALLT...och har inget behov av det heller tror jag.. blir jag riktigt ledsen, arg, galen eller vad som helst så brukar jag skriva ned det som en dagboksanteckning ungefär...så sparar jag den ett tag , kanske läser igenom. Slänger det alltid.

Kram

2007-11-21 @ 12:04:48
URL: http://www.linda1979.blogg.se
Postat av: Linda

Raketer... hm, jag tycker att de är fina på håll och tittar GÄRNA! Detär fint och hör till nyår tycker jag. Men jag köper inga själv.. lite farligt och de man kan köpa är oftast fjuttiga i alla fall... man får så lite för pengarna känns det som. Bättre att åka upp till utsikten och titta på hela Storumans fyrverkerier klockan tolv - det gjorde jag förra nyår! Vi kanske ska ses där i år? =)

2007-11-21 @ 12:07:05
URL: http://www.linda1979.blogg.se
Postat av: Evalotta Stenvall

Hej böna sköna,det där behövde jag läsa!
Låg i sängen i går o kände mej SÅ ENSAM fast som du vet har jag ju 3 barn o ett stycke man,gött att läsa!Kram kram
Man lär så länge man lever,å behandlar andra som man vill bli behandlad själv!Det va längesedan man såg dej!Snyft*

2007-11-21 @ 13:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0