Hittad !!!

Nu kom han på stora killen var han sålde när det var en Monika som köpt , det var på ett boende för speciellt begåvade människor  som han varit. Så nu vet vi var vi ska åka med Elvisskivorna !

Har ont i tummen i dag ... och halsen och fryser och - vill inte bli sjuk ....


Storebror och lillasyster morgonmyser...

     Här var det morgonmys på Gotland ...   

    och de här kom med posten i dag ...


              Nu ska jag dricka kaffe - livets dryck påstår somliga , jag tycker det är vatten !


Kommentarer
Postat av: Mohanna

Ja va bra ni lyckades lösa det. Hade du skrivit att det va Monika och Elvisskivor så hade jag löst det också. Hennes stora idol nämligen.

2007-11-30 @ 14:09:05
URL: http://yomagic.blogg.se
Postat av: Anna Lidgren

Men guud det ser ju inte ut som jag! vad har jag gjort i håret? saknar er som tusan iallafall!
kram

2007-11-30 @ 17:40:33
URL: http://norrlandsanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0