Håhå jaja

onsdag kväll och fullt upp ;-))

Träffade revisorn i dag ... det är mycket nu,men spännande , alla vägar är öppna, bara köra på ...

Var på spirometri (stavas det så ?) i dag och det visade - att jag har inte Kol i allafall , men helt klart en Astma diagnos, jaha ...
Då är det bara att få rätt mediciner nu då ...Ska träffa läkaren den 4 dec.


Killarna hade hockey och jag var på pump på gymet grymt skönt men Grymt jobbigt , hon är kanonduktig instruktörstjejen , och nu när hon tidigarelagt passet så jag hinner hem t Grey´s

Springer runt och packar , tänker och funderar vad jag måste ha med ...
Åker nämligen med en av mina bästa till Umstan  i morgon hon har dotra med och vi ska går och se Sarah Dawn Finer och Patrik Isaksson , ( Jag är mest där f Sarah )
Sen stannar vi och shoppar på fredag och när det visade
sig att U14 har match i vännäs på lördag så stannar vi och åker dit då istället för att bara fara hem och vända ...

Tragedi i Finland - åhhhh vad jag sänder en tanke och tänder ett ljus för offrens anhöriga och till de anhöriga till gärningsmannen ..... 
                                                            
Ett brinnande stearinljus

Kommentarer
Postat av: Monica

Låter som en trevlig helg. Jag var på Patrik I 30 årsfest..... ;O)

2007-11-08 @ 08:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0