badhuset

är inte så fräscht, men det är skönt att åka dit och plaska ändå !
Var där i går med lilla tjejen , hennes kusiner, två av hennes kompisar och deras mamma, en vän till mig !
Skönt är det i varma bassängen, och hon simmar snart bönan ! Över lilla bassängen med cyklop går bra hon tar sig fram .

Nu är det julklappstänk, jag har planer men vissa paket har jag klart och andra bara aningar , nån vet jag inte alls ,-lilla tjejen är ett sådant bekymmer...
Dockor har hon massor småprylar har hon också , dockvagnar har hon några, spark har hon, skidor , bob allt har hon ju ärvt av sina bröder så.... Barbie kanske , men då vet jag att jag måste vara med och leka för det är så svårt med att klä på och av dessa smala dockor.
Måste också fundera när maken och jag ska kunna ta oss iväg tillsammans för lite "komma bort-passa på-koppla av-julklappsshopping-tur"
Om det blir nån , annars får han det i julklapp, en tur bara vi två , när vi nu ska hinna det då ? ;-))

Nästa vecka bär det ju av f mig och systeryster , åker på torsdag och kommer hem på söndag, och vet, ni igår fick jag veta att på lördagen då kommer mellan O s lag till Umstan och ska spela hockeymatch -DM mot Teg, hååå tror ni jag kan shoppa då ? Nej då måste ju jag heja på !!! SÅ lite förstörd blev vår tjejhelg men det får vi ta ! 
Ska ut och kolla ortens affärer vad som finns här också !
Men nu ska jobbas !Fikarasten är slut !

Bild:Julklappar.JPG


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0