äntligen är det jul-

stjärna i fönstret, julljusstakar i köket , inga gardiner , det ska fixas med "påsasdling" på  fönstren först
Men i vardagsrummet är det julgardiner, i killarnas rum sitter det uppe stjärnor Ååååhhhh vad jag njuter !

Men vilken katastrof på Idol i kväll jag tyckte faktiskt att Andreas skulle ut han är duktig men de andra är bättre !

Åhhh vad han är snygg ;
raf-246337-0_368      mmmmm han är på Fyran just nu !

Storebror O var på disco i kväll en snabbis, kom hem och kunde nästan inte andas , hans astma är också sämre nu , vet inte om jag måste dammtorka lite ändå , eller vad vi ska tro att det beror på ...

Bar ner bäddsoffan i källaren i kväll då kom jag på att vi kanske skulle satt upp ett par tapeter där så det blir en fondvägg... INTE FÖRE JUL protesterade maken , jag är lite så när jag fått en ide ....
Men jag kan själv så vi får väl se ...

Nu är det dax att sova lite skönhetssömn (  brukar inte hjälpa men jag fortsätter i a f ) för i morgon är det hockey för mellan A på plass´n ( Vmina)

God natt !


Kommentarer
Postat av: Madde

Ja, haha. Det vore inte dumt. :) Lära sig hur man får en fin sida som alla verkar ha. men vi lärde oss iaf hur man länkar andra sidor..hehee.. :)

2007-11-24 @ 16:44:52
URL: http://bumfan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0