Alla helgons dag !





Nej se det snöar ......

image105

                                                       Det var väl roligt hurra !

I dag är det alla helgons dag ... jag tänker på de mina som lämnat jordelivet, i mitt tycke allt för tidigt !
Min pappa som aldrig hann uppleva något av sina barnbarn , han älskade barn han skulle ha njutit av sin rikedom idag ....
Min morbror som av olika skäl lämnade sin familj alltför tidigt ,
Min mormor, morfar och farmor som i o f s dog när de var till åren komna men som vi saknar ändå ...
A J en kompis som för ungeför ett år sedan dog tragiskt ...
E O´s "låtsasfarfar" ... ja det är så många ...  
                                                                                         DE FATTAS OSS !

                   

Kommentarer
Postat av: systerdotter

det e tråkigt att alla dör men ja vet vem ja sörjer mest av allt i hela vida världen min farfar:`(

2007-11-03 @ 20:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0