tisdag

Inte vann jag nåt i kväll på vårt vinlotteri ! Men jag kanske ska va glad för det , när skulle jag hinna dricka upp det ....
Mamma fick delta med en lott i morsdagspresent men det vet hon inte om än , men nu vet du det ; - )
Du vann inte heller det var S  tvilling och hon blev glad, så det var skoj.

Jag joggade ner t goda vännen och solade på gymet innan lotteriet blev tvungen att mäta sträckan på vägen hem 6, 4 km  och det gick bra ! Skönt !

Mellan A erbjöd sig dra lotten i lotteriet innan vi for och sa att " vad det än står så säger jag att det står Anna "
Tänkte nästan nappa men det är ju fusk HMMM

Kusin S var här i dag , så kul att träffa henne o lille Z-killen !Vi åt lunch m systeryster på fiket , Det visade sig att de skulle vara hos hennes syster den helgen vi tänkte åka förbi efter Gotland så då kanske vi ses.
Ungarna har nedräkning t Gotlandsresan nu de längtar såååå. Det gör jag med men jag gruvar mig lite f packning o det praktiska innan vi tar oss i väg !
Jaja ska nog krypa i säng m en god bok snart !
Kram




Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för morsdagspresenten, vår tur kommer, var så säker. Kram mamma.

2007-05-29 @ 06:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0