onsdag

  njuter av solen ! i påskas

(Saknar er nu måste ni komma snart !)

Tjo hoj !
Har i kväll haft möte inför klassträffen som vi ska ha fredagen på storumandagarna  ..... ingen lysande uppslutning , jag och vännen M och så kom Frisör L som tur var , jag tror vi har kläm på det mesta men varför vill ingen hjälpa till????

Ja ja Lilla A berättade när vi cyklade hem att hon är kär .... åhhhh vad mitt hjärta bubblade -vilken lycka att höra om sin fyraåriga (snart ) dotters första kärlek (killarna har inte varit så ivriga på den fronten) det visade sig att hon var kär i Omar men det är ju 1 1/2 år sedan de försvann från dagis så det känns jättetragiskt att hon längtar så efter honom men inte får träffa dem !
Men jag hoppas att hon alltid kommer att ha förtroende för mig och lämna såna hemlisar till mig !

Mellan O vill inte spela fotboll längre , han ska springa i stället .... trist men samtidigt skönt, han ska vara m på fotbollskolan i Gunnarn t sommaren men sen får vi se om det blir nåt mer , huvudsaken han rör på sig och det gör de alla tre kan jag säga .

Mellan O skulle lära lillebror att klippa gräsmattan i kväll men det gick dåligt för han "bara skällde om kanterna "
Ja ja det kommer väl det med . Vad kan en mor göra annat än le lite grann......
kram

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Hej, jag längtar efter Er oxå,
men snart har jag semester, så då kommer vi.
Kram Mamma
Hälsa till bokstavsbarnen........

2007-05-31 @ 06:29:31
Postat av: Anna Henriksson

vad mysigt med bloggandet!

2007-05-31 @ 21:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0