ledig igen .....

ganska skönt ! Musikskoleavslutning f Lilla A i går , gick jättebra De är duktiga framförallt hon som är "fröken" - vilket tålamod !
När lilla A klinkat färdigt (en egen takt och melodi inte alls som alla andra :-) ) så lutade hon sig fram bredvid notstället och gjorde "tummen upp" till publiken !
Ha ha ha hon är för söt ibland .

Inte lika söt ikväll dock då vi alla (utom pappan som agerade barnskötare) sprang i kommunserien Lilla A och mellan A 500 meter ! Tungt och mjälttugg !!MellanO 1,5 km och jag runt HELA rullskidbanan ( vet inte ens hur lång den är, bara 3 km sa nån men jag tror det är längre;-/  )
Vi var sååå duktiga !
När tävlingen var över lottas tio femtiokronorssedlar ut och lilla A vinner en !!! Lycka tycker vi andra !!!Men INTE hon nej fy , skrik och grin "jag vill ju ha en medalj" Hm Hm vad gör man f att lära sina barn tacksamhet !

Killarna har tagit sina första dopp under helgen och värmedagarna som varit  - varmt är det men bada ? Icke !
Nej jag väntar t Gotlandsresan och hoppas det blir badvänligt då !

Over and out twist and shout !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0