jag har aldrig....

haft nåt sug efter att klä (ut ) mig i balklänning och gå som finaste på bal....
Men de är för otroligt vackra alla dessa balpar !
Tjusiga klänninga, frisyrer, bilar och .... ja  men jag har som sagt inte varit det minsta sugen än i alla fall ; - )

God mat hos vännen A  och trevlig stund m prat och mys ....

Mellan A ska sova över där m kompisen J få se hur det går !

Jag är såååå avis på alla som får åka utomlands och vara i varmaste solen och åååååå vad jag är avis , men jag har REServplan ska ni veta få se om det blir nåt av den eller vad säger du vännen A ; - )

Men vi ska ju oxå på semester .... längtar ......

Tänk på att vi formas av dem vi umgås med ..... visst är det så ?????

God natt !
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0