en kort

resume....

Fredag kväll låg på soffan och sov .... pollen i luften men.......

upp på lördag morgon och 8.15 ca cyklade jag och vännen försäkrings A i väg på en nätt liten tur runt Gunnarn och Gubbträsk Det blev 8,5 mil ! På under fyra timmar - det ni !
Trött och slut men det gick jättebra ! Vi var sååånöjda ! Men lite fascinerade - De som cyklar mycket måste ha förhårdnader "ni-vet-var" Jag menar - efter 2 timmar när vi kommit hem och jag gick på hemlighuset så hade jag tappat känseln totalt !!??

Huuuva !Och sen tog jag allergi medicin så jag låg avdomnad i min systers säng hela kvällen de lagade kanongod mat och fixade och donade, lilla mammsen var där och det var säkert supermysigt - men- jag låg och sov
Jag säger bara pollenh-vete-
Lär vara jobbigt ett tag nu !
Tur att mammsen och syster satte de fina blommorna som moster H skickat - Tack Tack De är jättefina !

Och ikväll var det 4 års kalas för Lilla A och hennes kompisar ! Superskoj hade dem ! Vi spelade Mora Träsk på stereo , höll till på Röbrohallen och gjorde hinderbana ! Men inte förrns Resömamman F satte på Hard Rock Halleluja rockade ungarna lös i ett ashäftigt jubel tjihoooooo

 Nu i kväll och sooooova skönt !

 HA det gott !Kram


Kommentarer
Postat av: Anna Henriksson

Jo jag hörde att tårtan var god ,om det var samma kalas =)

2007-06-11 @ 09:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0