det är varmt.....

och ganska skönt, jag o Lilla A cyklar allt vad vi kan nu till o från dagis.

Så länge det nu varar, jag känner pollen-h-vetet börjar komma ! Så snart låser jag in mig ett par veckor .....

Igår gick jag o syster yster en lååååångpromenad ända ut på Luspholmen det gjorde inte precis ont kan jag säga men det blev drygt en mil  !

Har varit mycket med tävlingar nu , tisdagkväll - terränglöpning - som jag ju nämt i tidigare inlägg med en arg fyraåring Sååå vildmannaspelen på nationaldagen förstod jag att det inte var upplagtt för lilla A, då vägrade hon hoppa längdhopp, tills hon förstod att även där höll hon på bli utan medalj , så efter lite fika och lek så sprang hon 60 meter utan protester - 2 gånger, kval och final !

MellanO och mellanA var med på alla grenar så mellan O fick tre medaljer och mellan A en plakett ! Nöjda och glada !

Sol och bad på eftermiddagen helt underbart !

Idag avslutning på mellanA´s musikskola och de är ju KANONduktiga på att spela !

nu ska jag se ghostwhisper på tv och slappa lite få se om det blir inköp av cykelhjälm i morgon f eventuell cykling runt Gubbträsk och Gunnarn ( ca 8 mil ) om pollenhalten tillåter !

Puss o kram o nyo istjärten !

(Nu var nyss skarven E inne och hade cyklat samma sträcka m Ferry igår och det tog 3 timmar o 16 ? minuter hmmm lie längre håller jag nog på !?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0