Almas födelsedag

har det varit heeeela dagen ! Liten treåring blir stor fyraåring !!!
Fått så många fina presenter , och fler blir det nog för alla som vill uppvakta är inte hemma meeen vi drar ut på det roliga !!!
Stressar gör vi  ( ovanligt ) för vi ska på semester till Gotland i morgon och kommer hem den 24 är det tänkt Med familjen J .
Så har vi  bytt korvmoj på macken och ska nu snart börja sälja hamburgare !
Världens godaste tycker vi då förstås vi blev ju tvugna att provsteka några i dag !
Examen har det vart - i går kväll för Albin och i dag för Oskar ! Så stiliga gossar i skjortor och snygga jeans - sommarsånger, blommor och tal - så här sommarlovet här !!

Nu väntar vi bara på fina vädret !

Nu ska jag stressa vidare och packa och fixa och städa -
konstigt va jag är så viktig om att ha nystädat när jag åker i väg jag tycker det är så skönt att komma hem och  -  plocka fram dammsugaren igen för det är nästan det första jag gör ......

Men det är väl resdammet jag ska städa bort då .........

Ouuuush nä  nu stressar jag vidare hoooops där swischade Ola förbi han stressar visst oxå ; )) Hundar och gräsmatta och blommor och macken och.........
nä nä ser om jag hittar nån dator på Gotland annars hörs vi om ....... ja när det nu blir !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0