Tjo ho vilken snygg blogg TACK !

Vad glad jag blev !

Vilken dag - Ha ha ha man kan ju bara skratta ....
Först denna stackars försäljare som satt i två timmar, jag jobbade och han fixade m datorn, medans vi pratade om allt , jag grät ju lite och det var lite hockeysnack m.m men rätt trevligt var det i a fall tillslut !

Sen hann jag till bönan F m vildingarna - de är ju störtsköna Hela bunten ! Me Like them!!!

Sen skulle jag på snabb prommis m goda vännen A, hennes kille J kom och var här med Mellan A och hans kompis V. Sen hade vi tänkt oss en varm kopp Te och lite snackarlåda... Men vi hann ca 600 meter då grät Lilla A på boben " det är så kallt om bena men mest är jag hungrig "  Vi gick en bit till ... hoppades att hon skulle glömma hungern, men icke, så vi lovade en korv på Vallnäsgrillen , när vi var halvvägs dit ringer mellan A hemifrån och vännen  A´s son J skriker och klagar högljutt - han har skallebang REJÄLT !
När vi rundar Vallnäsgrillen med en klagande Lilla A så är det STÄNGT !!! Åh hon är ju så hungrig och mellan A ringer hemifrån och språkar på om huvudvärkstabletter- Ipren , alvedon, vatten, saft, youghurt m.m.
Så NÖDlösningen blir - en varmkorv på OK vad tror ni va , jag hinner ju bara sticka in näsan så undrar folk om vi verkligen törs berätta för maken att vi köper korv på OK men vad göra Nöden har ingen lag heter det ju !!! Och ungen blir ju mätt och tyst så vi kan halvrusa hem och ta hand om "Skallebangen" här hemma ! 
                                                      image140 polarna

Stackars åttaåringen som fick ta hand om en halvt galen ( av smärta )  kompis m huvudvärk... Kompisen bara grät och mellan A var lite halvförtvivlad - ni vet ju hur det är att inte kunna hjälpa !
Ja i allafall skjutsades kompisen hem och vi fick en snabb kopp te och snackarlåda !
   Nu är det House !

Kommentarer
Postat av: Mohanna

Snyggt Anna !

2007-12-04 @ 21:14:33
URL: http://yomagic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0