Tjejhockey och puben

blir det nog i kväll...

Jättekul att få kontakt med människor jag kände väl när jag var - inte gammal- vi hade kontakt rätt så länge , sporadiskt till slut men vi tappade bort varandra - Tack Hitta.se för att jag hittade åt er Tina &Janne i Kristinehamn!
Hörs väl mer så småningom !

Och grattis lilla Kusseluring som ska få bebis ! Blev så glad så jag fick ståpäls !!!

Skällde på mellankillen Abbe som var ensam hemma m polare i dag när lillasyster och mamma var på lastminute shopping, de hade spelat vattenpoker . 
Vattenpoker går ut på att den som förlorar sticket dricker ett glas vatten och den som spyr först förlorar spelet .
Albin förlorade . I diskhon .
Storkillen var ute tidigt i morse och fick följa Lars-Rune och pimpla regnbåge nere vid båthamnen. De kom tillbaks vid 11,storkillen svalde en hamburgare på stående fot och gick tillbakas ner på isen - kl 14.30 var han hemma .
Han vill tillbakas i morgon.

Nu ska jag plocka in maten och bädda till mammsegull som kommer i kväll - jag tänkte ju ta mig på puben och lite "öppet-glögg-hus" lilla mor försökte ge mig dåligt samvete när jag sa att jag skulle gå ut - men hon kan ju försöka...
Dan föredan föredan före The Day



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0