sovande Barn !

Tänk vad det kan bli annorlunda än vad man tänkt , jag är ju kontrollfreak som håller på lära mig av m mitt kontrollbehov, jag behöver inte längre planera mitt liv och min familjs minutiöst , och klaffar det inte som jag eventuellt tänkt så bryter jag inte i hop... Oftast i alla fall...

Idag blev det inte nån hockey som det var meningen för storkillen , vi fick sova istället och i mitt just nu förkylda tillstånd var det skönt kan jag säga. Plockade lite här hemma för middag m Mejan med familj. Sen åkte vi ut på samhället för lite julklappsspaning, och shopping, for på ladan och spanade in A-lags matchen förlust m 1-6 Trist....
Sen hem för en lugn hemmakväll m middag och vänner. Trodde jag !

Vi åt m Mejans familj Goda vännen A m husband kom förbi på efterrätt... vi drack lite chokladglögg "Lucia" den var rätt okej , vi åt pepparkakor m ädelost på och provade även m laxröra till - inte så dumt.
Så gick lilla A hem m vännen A för att sova över och Mejan åkte hem - vad gör då mamman och pappan in da family  kl 20,30 en lördagkväll ????     Dör i soffan ???          Icke vi gick på promenadsocialsamvarorunda och hamnade på en trevlig Förtiårsfest m trevligt folk och TVÅ !!! förtiårsfödelsedagsbarn ....
Så äntligen hemma nu och ska i säng då hittar jag TVÅ sovande killar i min säng.... Hmmmmmm 
                      vad jag ska sakna lillstrumpan i morgon bitti vem ska jag då mysa med ????


                                                godnatt alla vänner .....
                                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0