På begäran ;-))

Kommer lite uppdat !

Igår var det två matcher i lycksele som äldsta killen spelade ! De förlorade första m 8-1 och spelade lika i andra 6-6 Det var blandata -96 och -97 som i vanliga fall spelar i olika lag men nu fick spela i hop ! Mycket roligt tycker vi ( De flesta ) Att man kan spela lite över gränserna !
Utvecklande är det ...

När vi kom hem hade maken lagat god mat till oss och även bjudit familjen Holgersson-Rådström


I dag har vi städat undan julen ... i morgon är det nytt år...
(vi har lite kvar - typ granen)
Sen åkte vi lite skridskor... eller vad nu jag gjorde jag försökte i alla fall...

 I morse vaknade jag vid 9 då det rördes i köket -förstod att det var storkillen som tänkte sig ut och fiska så vi ropade " Ta mobilen med dig ut "
Vadå??? Kom han in i sovrummet och sa ... jag kom ju hem nu jag gick ut kl 06.00 och fick 6 fiskar , nu fryser jag ...
Hooo va ?! Vi hade inte hört honom smyga ut , tänk om några år när tonåringen ska smita ut - vi kommer ju inte att höra honom ... Ring oss i f ni ser våra ungar ute på äventyr ....

Under helgerna är det två män som gått bort - skickar en tanke till deras familjer...

Nu ska jag på macken och jobba lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0