oj oj

vicken helg - shopping- god mat jag säger bara ;restaurang Tapas rekommenderas VARMT !- trevligt sällskap, allt som en trevlig helg ska innehålla dessutom lite hockey som gick sisådär de loosade m 19-1 men motståndarna var bara killar f 94 mot de här killarna och en tjej födda 94,95 ochj  96 sååå - isträning blev det ...
Åkte dessutom ut till mysmoster i morse i vackraste Stöcksjö fick lite kaffe och prat , jag, kusinen och morbror såg skidskyttet, men de andra pratade ...

Middag idag hos vännen Mejan Lasagne Gott !

Glömde sonen på fotbollen - skäms Mycket men det är tur att tränaren skjutsade hem honom...
Jag var så inne i flytten av garderober och fixing och trixing här hemma med allt som shoppats...

Nu är jag helt utpumpad ...
Tur att maken kokat knäck och bakat pepparkakor i helgen då är det gjort ....

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad roligt!
Du är så välkommen :)

2007-12-09 @ 22:52:58
URL: http://hockeyfruns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0