inte bara lat

jag är nog inbillningssjuk också....
Var på sjukan nu och det är inget fel på mig säger läkaren , jag hade bra spirometri, vilket sköterskan som gjorde den sa att jag inte hade, jag hade bra lungröntgen, jag låter bra på lungorna det enda jag är allergisk mot är Katter vilket ni som träffat mig på sommaren kan intyga att det inte är sant eller så har jag kattskinn under sängen i o f sig tål jag inte katter heller  men Jag har inga hundar inne p g av allergi, jag kan inte vara i stall vilket var mitt stora intresse i tonåren - hästar Jag tål inte vissa nötter, jag känner av vissa sorters gräs och blommor.

 Nu sitter jag här och gråter på jobbet för att jag känner mig som jordens #"#&%/&"!T(/!   gnällspik!!!
Han ( läkaren )skulle skicka remiss på allergikliniken i Umeå men han var inte säker på att de skulle kalla mig eftersom jag har den medicin och utredning som man kan ge...
Men vad är det som inte fungerar då ????
Jag hostar jämt mer eller mindre, jag får alltid andningssvårigheter vid ansträngning och jag har slem i bröstet konstant.
Nu gick just en stackars försäljkare som suttit här och tröstat , klappat om mig och gett tips och råd, jag kunde inte ens prata med honom för jag grät...
Ha ha ha nu är det dags för nya tag !
Tack A världens bästaste ,finaste, trevligaste som lyssnar i bilen mellan jobben... Ingen är som du eller hur !!!
    (  Vi är nog flera som tycker du är bra !)
Nu är det jobb en stund ...


Kommentarer
Postat av: Maria

Kram på dig.

2007-12-04 @ 14:31:40
URL: http://mejan.blogg.se
Postat av: Ulla V

Ja, Anna du verkar vara en toppenmamma och toppenfru o toppenkompis,du
du tänker på allt o alla. Men tänker du någonsin på dig själv,försök att ta bort några "måsten",du är varken lat eller inbillningssjuk, jag känner igen symtomen, jag har varit i liknande situation och blev riktigt sjuk. Tänk på att det finns bara ett liv och bara en Anna Ludvigsson. Var rädd om dig. Kram

2007-12-04 @ 15:53:35
Postat av: Stannapanna

Mejan; Tack
Ulla ; Tack tack tack !Egentligen har du rätt, det är bara så svårt att rensa bland mina måsten , jag har faktiskt gjort det litegrann .... Men kanske inte tillräckligt !

2007-12-04 @ 17:50:52
URL: http://ludvigssons.blogg.se
Postat av: Linda

Jag tyckte väl att du lät dunderförkyld! Hmz.. krya på dig!

2007-12-04 @ 19:16:02
URL: http://www.linda1979.blogg.se
Postat av: Emma Persson

Snygg design! :)

2007-12-04 @ 19:35:20
URL: http://peersson.blogg.se
Postat av: Stannapanna

Linda ; tack
Emma;
jo jag blev glatt överraskad !

2007-12-04 @ 20:48:59
URL: http://ludvigssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0