Hair

jag gillar den filmen ;-)) Dottern kammar och leker hårfrisörska medans jag sitter vid datorn, vi tar ett break i baket ....
Hon utbrister då när jag sitter lätt vattenkammad; Men mamma - du ser ut som en leguan !
Hm tack för komplimangen !
Annars nu så bakar vi ! Snickerskaka a la Lotta , och så ska det bli saffransskorpor tänkte jag , fick även inspiration av Mejan att städa ur skafferiet - mycket spännande fanns det där !
åter till baket
Vi fick aldrig se nån brudvals - skulle gärna sett nåt sånt här !

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, vad synd att ni inte hann kika förbi. Det var mycket folk! Haha, ja alltför länge till min påtänkta träning, men jag tog nog fel på datumet för det är den 9e januari ;)

2007-12-17 @ 21:23:23
URL: http://anill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0