lördag ...

vaknade 05,30 HELA sängen full med armar och ben - tre par till förutom mina egna - hmmm
Dåligt med sömn blir det då - gick och la mig i Abbe´s säng och sov till 9 i morse HUUUU
Stressigt
Jag som skulle på loppis och auktion - men jag hann - köpte en "farmora" -en stor gryta med lock för 10 kr på loppisen ! Perfekt till Sörlidbäcken att värma vatten i !
Och en hatthylla på auktionen för 30 kronor det var mina fynd för dennna dagen !
Kul att umgås en stund med vännen oxå !

Nu ska jag packa in i bilen och handla lite innan vi ska upp till Sörle för att fixa lite där !
Kanske hinner titta lite på fotbollen som börjar 14 ...
Vet inte ens vilka som spelar men det får jag väl se när jag kommer dit !

åver &out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0