kalas

idag för Glömma fyrtio år ! Go´fika

Föräldramöte för hockeykillarna U14 ?! (killarna är  bara 11 och 12 men...) Gick väl... som föräldramöten brukar ungefär, många som inte kom och ingen som har så mycket att komma med ... men det blir bra, vi är väl rätt överens tror jag...

Digitaltvövergången -.---- BLÄ fick en ny box som jag beställt från Canal Digital idag och det var värsta fackspråket i bruksanvisningen så nu funkar inte den ... Inget kort säger den fast jag har TVÅ som jag varvar ...
Och ingen hjälp från äkta hälften är att vänta för han är teknikanalfabeten nr ETT. I  vår familj är det MAAAAMMMMMMMA som ungarna skriker på när; datorn krånglar, tv´n inte fungerar, tv-spelet ska kopplas in bluetoothen ska hittas åt, - Inte för att jag är värsta tekniksnillet men lite hum har jag i alla fall...
Men nu gick jag på en nit men jag gör som jag brukar - tar en paus och sen på´t igen ,

Har värsta godissuget just nu - måste ta ett djupt andetag igen och ta fram den hårda stilen - "jag äter inte godis " snart och börja röra på mig mer.

Men det är mycket nu , snart är det jakt det är ungefär som när man väntar barn - allt som inte är gjort innan jakten kommer att förbli ogjort för nu försvinner vår realvärld ett tag vi kommer att befinna oss långt inne i de djupa skogarna i "Dianas" värld... Med gröna kläder och vapen i händerna lera i ansiktet och rulla oss i skit för att förvilla luktsinnet för de stackars söta älgarna som vi brutalt ska slakta och dricka deras varma färska bloooooood...
Eller har jag sett för mycket på film ???

J ja nu väntar en skön säng , har inte hunnit mycket idag men det som inte är gjort idag är kvar till i morgon !

C Ya !


Kommentarer
Postat av: Hera

:-) Dianas värld, den var bra! Du har ju absolut skrivartalanger... du får nog klura vidare för att sedan författa en riktigt spännande läskig bok!

2007-08-28 @ 22:04:52
Postat av: Stannapanna

Ha ha ha ja värst är väl att jag skulle bli mest mörkrädd själv ; )

2007-08-29 @ 09:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0